Thursday, May 31, 2012

Dunia Baru di ICAM



ASSALAMUALAIKUM..


...setelah bezaman kubiarkan belog ni bersawang, dan kini kembali dgn entry yg ntah ape2...


 
dari tanggungjawab sebagai seorg MAHASISWA, kini beralih ke dunia yg samar2.. ngehh.. selangkah ke dunia KUMPOL DUIT. dunia KERAH TENAGA.




sepanjang 2 bulan bermule 28/05/12 - 20/07/12 akan ku kerahkan semua tenaga mude ni utk berkhidmat utk ICAM dlm HR department.




Perasaan yg tak dapat digambarkan dengan kata-kata. segerombolan perasaan begabung tenaga menjadi satu perasaan yg sgt pasti PASRAH.




ALLAH menentukan segalanaya..
aku akan cuba untuk cuba reda dgn segala dugaan n cabaran yg akn dtg dgn semangat KENTAL MENTAL kt sini



 
walaupon muadzam ngn pekan tak jauh mana, tapi tetap rasa lain..terasa mcm perantau la plak.haha..kali ni la aku dok jauh ckit ngn fmily sepanjang 22 tahun nyawaku dikandung badan.



CENDAWAN HOMESTAY.
ni la name tempat tinggal aku sepnjang 2 bulan ni.. agak jauh nk ke ICAM if JALAN KAKI. blh la klu nk PECAHKAN LEMAK beberape kilo tu nak2 cm aku nih. tp kat ICAM ni ramai yg behati mulia tompang kan aku..
~~ALHAMDULILLAH~~
tapi klu jalan kaki pon xpe blh bunoh2 VIRUS LEMAK yg degil ni..haha



suda malas menaip, suda teringat kje x setle lg, suda buntu nak membebel ape..
so.........












SEKIAN BERITA TERKINI DARI..


OWNER BELOG SENGAL UBI CAP AYAM






No comments: