Saturday, March 31, 2012

~ LANGKAH BENDOL~


ASSALAMUALAIKUM...


hallu..hemm kali ni ci shatila nk meluahkan rase hati tentang sorang budak ni yg langkah 3 bendol skaligus!! hahaha



adik aku yg beze umurnye hanye setaun je dr aku akan melangsungkan pertunangannye esok (01/04/12) ahad..dan bakal tunang die plak same umur dengan aku.



hemm sampai hati budak ni kn langkah bendol skali 3 terus..mangse2 langkah bendol die adelah sperti berikot: hahaha
1. siti zaisheilla (28 tahun)
2. mohd asbella (25 tahun)
3. siti nur shatila (22 tahun)



insyaallah adik aku ni nanti akn langsungkan prkahwinan same tarikh ngan abg aku..kire double wedding la ni :) emm dlm hujung bulan 6 nnt. jempot2 la dtg umah ye :)



haishh smpai ati die langkah bendol byk2 nih,,
advance tol adik aku ni, aku pon xde calon lg tp die dah nk nikah! ini tidak
adil..hahaha..
nak wt cane jodoh die awal kn, 



walaucanepon..
 SELAMAT BETUNANG lah ye adik aku 
SITI MYZIELLA BINTI ABDULLAH









No comments: